2.7.2013

LAZY SUMMER DAYS

IMG_3237
IMG_3217-001
IMG_3212
IMG_3233
Irene: Mulla ei oo oikeestaan mitään ihmeellisempää asiaa, teki vaan mieli postaa kun tässä on kulunu hetki viime kerrasta. En oo päässyt hirveesti kuvaamaan, koska viime päivät on lähinnä kulunut sellasen perus lomailun merkeissä: oon nähnyt kavereita ja hengaillu kotona, mutta mitään kuvaamisen arvosta ei oo tapahtunut.
En voi tajuta, että nyt on sitte virallisesti heinäkuu ja hyhhyh loma on kohta jo puolessa välissä. Toisaalta tässä on omalla kohdalla vielä parhaita juttuja edessä, nimittäin Italiaan ollaan suuntaamassa ihan muutaman päivän päästä ja siellä kamera kulkee toivottavasti mukana enemmän.
Mites muuten abeilla sujuu lukemiset? Oon ite tähän mennessä saanut yh:ta rämmittyä kaksi kappaletta, mutta enköhän mä pääse vauhtiin viimeistään sillä 7 tunnin junamatkalla Roomasta etelään :D
Yritän postata vielä ennen matkaa ja ajastaa ees pari postausta tolle kahdelle viikolle. Toisaalta Iina palaa ennen mua tänne joten eiköhän niitä postauksia riitä :) Mulla on onneks tässä pieniä kesäduunijuttuja käynnissä, jotta saan vähän shoppailurahaa kesälle joten voisin palata nyt niitten pariin, moi!

2 kommenttia :

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .