19.10.2013

lomailua

IMG_8973
Untitled 1
IMG_8968
IMG_8980


Iina: Hellou ! Mulla on ollu melko rento syysloma: duunia, treenejä ja frendien näkemistä. Pieniä tarkennuksia: oon sammaltanu parin tyypin kanssa Itiksen ihme metsän läpi vaan löytääksemme uimahalliin jonka kaikki ties olevan ihan sen metriksen vieressä. Heränny aikasin alkuviikosta jokasena aamuna, ja tasottanu tätä nousemalla sängystä torstaina puolneljän aikoihin päivällä. Oon kokkaillu Irenen kanssa pitaleipiä kolmisen tuntia, vaikka homman ois pitäny hoitua muutamassa minuutissa. Oon alkuviikosta päättäny alkaa säästökuurille, ja tuhlannu sitte rahat Kantsun ostoskeskuksen avaustarjouksissa ja tänpäiväsellä nosturin kirppiksellä. Oon päättäny alottaa uudestaan lenkkeilyn, mutta sen sijaan pitäny pari kotosaa leffailtaa. Oon tutustunu uusiin jänniin ihmisiin, ja samalla opetellu olee yksin ku kaikki frendit päätti karata loppuviikosta ulkomaille ja ties minne. Tänään kuitenki nähään pitkästä aikaa (?) porukalla ja saa nähä minkälainen ilta on edessä, wii :-) Kivaa lauantaita kaikille !

6 kommenttia :

  1. Tosi ihana asu! Hyvältä näyttää :)

    http://diamondsandpearlsbyjulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihana toi kaulakoru! Mistä oot ostanu sen? :)

    http://livelikeyoulldietoday.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thaaanks ! Sain sen joululahjaks pari vuotta sitte et en valitettavasti osaa sanoo :/

      Poista
  3. kirjotat aina jotenkin tosi hyvin ja hauskasti :)

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .