26.11.2013

liian kylmä kuvata

IMG_5142 IMG_5234 IMG_5229 IMG_5226 IMG_5222
IMG_5155
IMG_5197-001

Irene: Moiks! Tosiaan oli maailman kylmin kuvaussää (vaikka viime talvena sitä heitettiin takit pois kunnon pakkasillakin) ja otettiin nopeet asukuvat Lolin kanssa eilen. Nopeus näkykin siinä, että mä olin kaikissa kuvissa vähän vaiheessa :D

Näätte kumminkin mun uudet kegät! Päätin, että tänä talvena mä hankin hyvät ja lämpöset jalkineet ettei sitten tartte hytistä läpi kastuneissa kengissä nilkat paljaana. Joten Kuomat it is! Kaverit (you know who you are) yllätty hieman aluks koska olin kuulema päättänyt ostaa lasten kengät, mutta musta noi näyttää itseasiassa yllättävän normaalilta ja tykkään kyllä itse :D

9 kommenttia :

  1. onnee sulle jos kehtaat kävellä kuomissa :D

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi ja tosi upeit kuvii :)
    Kivat ja varmasti ihan hyödylliset kengät :)

    VastaaPoista
  3. Waat ?! Eks mitää muuta löytäny ku kuomat :D itselle ei tulis ekana mieleen ostaa noita lasten kuraleikkeihin tarkotettuja kenkiä, ainakin vähä erilaiset kun muilla (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tietty muitaki kenkii löytyy mut mä halusin noi :)

      Poista
  4. En nyt tajuu mitä tänne on tullu ihmiset nauramaan, on kyllä niin perseestä että jos joku ostaa KÄYTÄNNÖLLISET kengät Suomen talveen niin ihmiset kummastelee ja huvittuu! Kertoo mun mielestä lapsellisesta maailmankuvasta. Oot järkevä sillä eihän noi oo mitkään lasten kengät vaan lämpimät kaiken ikästen talvikengät :----D Paljon huvittavampaa se on katella niitä -15 pakkasella H&M kangastennareissa ja nahkatakissa hytiseviä teinejä...

    VastaaPoista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .