26.2.2014

a day with me

Iina: Ajattelin nyt ekaa kertaa (muistaakseni :-D) tehä tällasen päivä mun kanssa-postauksen kun kerrankin tuli otettua melkeen jokasesta päivän tapahtumasta kuva ! Tää tarkasteltava päivä on siis eilinen, mun synttäripäivä, eli ei ymmärrettävästi anna täysin realistista kuvaa mun arjen kulusta :--D anyways, here we go !
new camera 004
new camera 003
new camera 014
Päivä alko ihanasti sänkyyn tuodulla aamiaisella mulle ja iskälle, kun molemmat tosiaan täytettiin vuosia. Siinä samassa jaettiin lahjat, ja sain mun kauan kaipaaman asian: uuden kameran ! Kyseinen Canon 600D palveli mua uskollisesti pitkin päivää ja voin sanoa että hyvältä näyttää ! Andrékin tuli käymään heti aamusta onnea toivottelemaan, ja printtailemaan jotain juttuja meijän koneella, otaksuin sen liittyvän mun syndelahjaan, tästä kohta lisää..
new camera 018
new camera 017
 Seuraavaks lähdin käymään koululla psykankertauksessa, ja sieltä kirjastoon kysesitä ainetta lukemaan ! Synttärit kirjastossa saattaa kuulostaa ankeelta, mutta oli mulla pari ihanusta pitämässä seuraa.
new camera 026
new camera 039
Parin tunnin päästä häippästiin kirjastosta, ja napattiin pikasesti parit asukuvat.
new camera 047
new camera 045
new camera 052
new camera 071
new camera 054
new camera 066
Kirjaston tunnelmat vaihdettiin mieluusti vähän toisenlaisiin: sushiii ! Oltiin odotettu tätä kun kuuta nousevaa, ja täytyy sanoa että toi Hanko on tosi hyvä mesta ! Hyvät lounastarjoukset ja kiva tunnelma :-) Kierreltiin sitte herkuttelun jälkeen vielä vähän kaupungilla ettimässä mulle sellasta pääkorusysteemiä, mutta päädyttiin sitte tyhjin käsin kävelemään meille päin (jos joku tietää paikan mistä löytää sellanen jakauksen läpi ja pään ympäri menevän korusysteemin ja jos tajusitte selityksen ni ilmotelkaa ! :-D). Matkalla piti tietysti testailla uutta kameraa, jihuu !  Päivässä oli kieltämättä ollu muutama outous, Danskun jatkuva tekstailu puhelimella ja se Andrén aamuinen visiitti, joka venyi kun ite lähin jo koululle, mutta empä ihan tällasta osannu odottaa:
new camera 072
new camera 085
new camera 087
new camera 096-001
new camera 108
new camera 112
new camera 104
new camera 111
new camera 118
new camera 094-001
new camera 147
new camera 116
twisteristä väsyny juhlakansa !
Nää ihanat oli siis valmistellu mulle huippu yllätyssynttärit, joista ei herkkuja, skumppaa ja hyvää seuraa puuttunu ! Mulle ei oo ikinä järkätty tällasta ja olin iha sekasin tapahtumakäänteestä, ja kaikki olöi vielä taiteillu upeet kortit ja parhaan mahollisen lahjan: lahjakortti rajalaan yhtä kaipaamaani objektiivia varten :> Ja pakko vielä mainita että noi kakut, keksit ja muffinssimokkapalat (?) oli ite tehtyjä, impressed !
new camera 167
new camera 170
new camera 189
Untitled 12
new camera 185
new camera 182
new camera 183
new camera 194
Illalla matka jatkui vielä läheiseen bar llamasiin, johon ollaan tykästytty mestan tunnelman takia ! Oli kokonaisuudessaan aivan ihana päivä, miksei synttärit voi olla useemmin ! :-D

4 kommenttia :

  1. llamas on ihana!! sen terassi on parhautta kesäsin :) ja paljon onnea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii onnn ! Uu en ookkaa kesäsin vielä ollu :) ja hehee kiitos !

      Poista
  2. ginasta pitäs löytyy! ihanat synttärit ja onnea!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin kattoo ja ei löytyny :( ehkä keväämmällä sitte.. Ja hih kiitos :>

      Poista

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .