27.2.2014

parts of my room


Iina: Hellouu ! Pientä stooria mun huoneesta. Kaikki jotka mut vähänkin tietää, on perillä siitä asiasta että mun huone on melko säännöllisistä siivouksista (..) huolimatta aina vähän sekasin. Vaatteet tykkää asustaa ennemmin lattialla ku kaapeissa, ja työpöydän pinta häipyy aina hyväksi aikaa näkyvistä. Yks päivä alettiin kuitenki Yemindan kanssa tylsyyksissämme siivoilemaan, ja hommasta muodostuki koko illan mittanen syväpuhdistussupersiivous ! Kirjahylly pääty uuteen uskoon, kaikkien mahollisten pöytien laatikot ja pinnat käytiin läpi, ja roskapusseja kerty yhteensä varmaan kymmenen. Anywayz, siitä lähtien oon pitäny mun huoneen tip top siistinä, niin paljon helpompaa ku pohja on järjestyksessä :-) Ainiin, turhan selityksen lisäks mulla oli kuviakin:
IMG_4799
IMG_4803
Untitled 9
IMG_4821
IMG_4807
IMG_4811
Untitled 8
IMG_4816

4 kommenttia :

Kamerat

Iina: Canon 1000D 18-55mm, 50mm ja 55-250mm
Irene: Canon 1100D 18-55mm

Kuvanmuokkausohjelmat

Iina: Picasa, Photofiltre, Canonin m.o.
Irene: Picasa, Photofiltre, Microsoft Digital Suite Editor

Ja meijän frendin Lolin nimi tulee tästä nimikaavasta: Aurora-Aulola-Lola-Loli.
Kiitos kaikille asiasta kysyneille !

 
Visit InfoServe for Blogger backgrounds .